niedziela, 14 lutego 2021

Geometric bracelet Pattern (Wzór na bransoletkę)

I made colorful bracelets with simple geometric pattern. I like them so I made a free pattern:) Would you like to try it? 

You will need one or two colors of thread and toho beads. There will be needed some paperclips. You can work with two shuttles or just one. I made my bracelets with one shuttles, but it needed to twist thread during tatting middle false rings.

Wykonałam kolorowe bransoletki wg prostego geometrycznego wzoru. Spodobały mi się, więc narysowałam darmowy wzór :) Chcesz spróbować?

Będziesz potrzebować jednego lub dwóch kolorów nici i koralików toho. Będą potrzebne spinacze. Możesz pracować z dwoma czółenkami lub tylko z jednym. Ja zrobiłam swoje bransoletki z jednym czółenkiem, ale podczas frywolitkowania środkowych fałszywych kółeczek trzeba było skręcać nitkę.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz