niedziela, 1 listopada 2015

Dynie (Pumpkins)

Bardzo lubię dynie. Są smaczne, zdrowe-w końcu to warzywo. Do tego mają piękne kolory i kształt. Dlatego skrzętnie korzystam z sezonu dyniowego. Do jedzenia zrobiłam dynię nadziewaną ryżem z warzywami i mięsem mielonym, zapiekaną z serem oraz wersje na słodko: muffiny, gofry oraz placuszki. Do ozdoby i do zabawy dla Migdałka zrobiłam dynie szydełkowe z tego przepisu:) Dynie mniejsze są z włóczki YarnArt Jeans szydełkiem nr 2,5, większa to Puchatek i szydełko 3,5 mm.




A tu dynia w małych rączkach-można miętosić, a nawet próbować zjeść:)


6 komentarzy:

  1. Very festive and great for this time of year!

    OdpowiedzUsuń
  2. Love them! Agree pumpkins and other vegetables like them are very healthy and very versatile.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe dynie :-) Te szydełkowe również bardzo lubię :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne dyńki. Pewnie jest z nimi niezła zabawa.
    Pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne dynie. Masz talent, gdyż oglądałam twoją biżuterię i robi wielkie wrażenie. Ja uwielbiam biżuterię a zwłaszcza bransoletki a szczególnie jak jest jeszcze ręcznie zrobiona. Uważam, że biżuteria hand made jest o wiele lepsza niż komercyjna, gdyż w niej zawsze pasje i dusze osoby, która ją wykonała. Ja niestety nie mam talent, ale mam swój ulubiony sklepik internetowy z biżuterią ręcznie robioną. Mają w swojej ofercię biżuterię ręcznie robioną różnymi technikami z użyciem kamieni naturalnych i orgonitów. Jeśli chciałabyś zobaczyć ich prace lub zobaczyć co to jest orgonit to zostawiam dla ciebie linka http://www.magicstones.co. Pozdrawiam. Basia

    OdpowiedzUsuń