wtorek, 24 lipca 2012

Wisior z kwiatem (Pendant with flower)

Strasznie długo nie było mnie na blogu! I strasznie długo nic nie ufrywolitkowałam! Robiłam za to coś innego:) Teraz wracam do blogowania i mam nadzieje, że teraz pójdzie mi to systematycznie.
Zabrałam się za nową technikę-własnoręczne tworzenie kaboszonów. Przezroczyste szkiełka pokrywam lakierem do paznokci. Potem oprawiam-na razie po najmniejszej linii oporu w paskudne metalowe, gotowe oprawy. Jeśli chodzi o szczegóły takiego zdobienia to można je podpatrzeć na moim drugim blogu-tak samo maluję paznokcie:)




7 komentarzy:

  1. Fajny pomysł! Podoba mi się ten wisior :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze, że wróciłaś :)Czekam na więcej nowych pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł świetny, wisior piękny - wzorek kwiatowy i zieleń razem, to jest to, co Poohatki lubią najbardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie jest wykonany ten wisior!! kwiatki przepiękne, a na białym tle wyglądają tak, że oczu od nich oderwać nie można :)
    próbowałam upolować szkiełka, ale nigdzie ich znaleźć nie mogę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukaj w google: kaboszon szklany-wyskakują sklepy z przezroczystymi kaboszonami.

      Usuń
  5. Sama, własnoręcznie ??? Mogę trochę powątpiewać ;-) Cudny.

    OdpowiedzUsuń