poniedziałek, 30 sierpnia 2010

Zabawa w 10 i serwetki (A game and tattings)

Zacznę od zaproszeń do zabawy, które dostałam od Anniko i Shenny. Dziękuję Wam dziewczyny bardzo:) No i teraz muszę napisać 10 rzeczy, które lubię. Nie jest to dla mnie łatwe, bo ostatnio chyba bardziej skupiam się na tym czego nie lubię i ciągle marudzę:) Czas to zmienić:)

Lubię:
  1. frywolitkować. Jak już nic nie mogę, wszystko się wali i nic nie udaje to siadam do frywolitek:)
  2. pochmurną i zimną pogodę, gdy siedzę w cieple przed kominkiem
  3. morze, jego szum, daleki horyzont
  4. muzykę-klasyczną, jazz i rock
  5. czytać książki, albumy, czasopisma, Wasze komentarze:)
  6. kolor zielony
  7. słodkości, pyszne ciasta mojej mamy, desery i czekoladę
  8. kwiaty, mam ogromną kolekcję kaktusów, marzę o ogrodzie
  9. spotkania z przyjaciółkami na ploteczki
  10. sprawiać radość innym
Do zabawy zapraszam: Lunamin, Moccate, Silverflower, Maqdę, Agasunset, Weraph, Milkę, Kalisz made, Magdzik, Ssmagie

Zasady:
1. Napisz, kto Cię zaprosił do zabawy
2. Wymień 10 rzeczy, które lubisz
3. Zaproś kolejnych 10 osób i poinformuj je w komentarzach

A teraz znany już wzór małej serweteczki w dwóch odsłonach.

3 komentarze:

  1. Dziękuję za zaproszenie do zabawy, postaram się napisać, może i mnie troszkę naprawi to nastrój.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zaproszenie do zabawy :)
    Serwetki piękne :) Wiem coś o tym ;)

    OdpowiedzUsuń