poniedziałek, 28 marca 2011

Urodzinki niedługo (Blog anniversary comming soon)

Właśnie sobie uświadomiłam, że jak chcę uczcić rok pisania bloga to już czas na ogłoszenie Candy:)
Nie mogę się zdecydować co oddać, więc na razie to niespodzianka, ale pomysł już mam. Zwycięzca wybierze sobie ulubiony (dostępny) kolor kryształków Swarovskiego w kształcie migdału, a ja wokół nich uplotę koronkę srebrną. Do wylosowania jest więc komplet kolczyki/klipsy+wisiorek ze Swarovskim i najładniejszą frywolitką jaką będę umiała zrobić za miesiąc:)

Zasady standardowe:
komentarz
obrazek z linkiem do mnie w pasku bocznym, facebooku lub czymkolwiek, a jak ktoś bardzo nie lubi to nigdzie
losowanie w tym dniu miesiąca, w którym był pierwszy mój wpis
zapisy do dnia poprzedzającego do północy


English:
I,m organizing giveaway, because of my blog anniversary.

There is a chance to win tatted Swarovski set-earing/clips+pendant in your favourite coloure.

You must leave a comment and insert an info picture with link to my blog on your blog, facebook,...
The draw is the same day as my first note on my blog.

147 komentarzy:

  1. Nie może mnie tutaj zabraknąć!!!!
    Ustawiam się więc w kolejce z życzeniami kolejnych lat świetnego blogowania!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam candy, więc się zapisuję! a Twoje prace bardzo mi się podobają, będę tu teraz częstym gościem :)
    Pozdrawiam Kruszyna

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful!
    Please, count me in :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne Candy, więc się na nie z ogromną przyjemnością zapisuję:):):)
    gratuluję roku, prawda jak to zleciało?
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje pierwszego roczku :))
    stane, może się poszczęsci :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. I jeszcze ja, jeszcze ja, doskonale wiesz jak podobają mi się Twoje prace, a póki co sama chyba takich cudeniek się nie nauczę robić może kiedyś :)
    Mi nie długo też pierwszy roczek minie :)

    Pozdrawiam gorąco i z niecierpliwością czekam na losowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje prace są zachwycające, dlatego z nadzieją zgłaszam swoje zainteresowanie. I z radością poreklamuję Twojego bloga u siebie :)
    Gratulacje z okazji roczku! Życzę wielu dlaszych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  8. to jeszcze ja :) przynajmniej spróbuję :) pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapisuję się z przyjemnością, pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak tu się nie skusić na takie piękne biżutki? Nie da rady - zgłaszam się: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie moze mnie tu zabraknac:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się, bo uwielbiam Twoje frywolitki :)

    yaollinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownie. Ustawiam się w kolejce :) Śliczności...

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie też tu nie może zabraknąć :) banerek już jest :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aaaaa! Jakie piękne! Tak bym chciała je wygrać...

    OdpowiedzUsuń
  16. to ja dołączam do tej kolejki
    śliczne rzeczy tworzysz:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Zglaszam sie obowiązkowo na takie cudne cukierski :-)))
    www.kasiajewellery.blog.interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam oglądać twoje prace i bardzo chciałabym jedną z nich mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja oczywiście też się zapisuje :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też się ustawiam w kolejce do twoich pięknych kolczyków.

    OdpowiedzUsuń
  21. Beautiful!
    Please, count me in :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Superowe candy! Ja tez sie zapisze.
    Pozdrawiam Karina
    wikifiki13@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Super! Zapisuję się z wielka ochotą :)
    http://gajmartenki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. I mnie nie może tutaj zabraknąć :).

    OdpowiedzUsuń
  25. to jeszcze ja :) przynajmniej spróbuję :) pozdrawiam:):)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny komplecik i oczywiście ustawiam sie w kolejce :)
    atorod-art@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Wygrana u Ciebie to by było spełnienie jednego z moich biżuteryjnych marzeń:)

    OdpowiedzUsuń
  28. i ja tez po fiolecik cudny:) pozdrawiam z edzia-goodies :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj, ja chcę! Bardzo!

    A kiedy losowanie? Możesz już, będę miała większą szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przejrzałam blog i zmienił on całkowicie moje podejście do frywolitkowej biżuterii! :) JA JĄ CHCĘ! Cuda tu są na blogu :) Więc się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam.
    Śliczne Candy.
    Dopisuję się do kolejki.
    Pozdrawiam.
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękne poprstu musze zapisac sie do tej kolejki :) Monika wt333@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. To i ja bo kolczyki uwielbiam:)
    http://orsynia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. takiego rodzaju kolców jeszcze nie mam więc chętnie się ustawię w kolejce...

    OdpowiedzUsuń
  35. Ojej, cudowne dzieła! Oczywiście zapisuję się po nie, pozdrawiam :)

    http://w-szkatule-justyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Cuda tworzysz, więc i ja się grzecznie ustawię, a nóż widelec się uda:)) Będę wpadac i podziwiac.
    pozdrawiam gorąco z Leśnego Zakątka:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kolczyki cudo!:) tez ustawiam się w kolejeczce:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Przejrzałam całego bloga. Wspaniałe prace! Uwielbiam misternie wykonane bizuty.
    Staję w kolejce :)
    http://craft-maga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale cuda,nie mogę się oprzeć;)
    skandynawska.indianka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  40. witaj po raz pierwszy ale nie ostatni :) Przeczytałam całego Twojego bloga i będę tu częściej zaglądać. Śliczna jest Twoja biżu

    OdpowiedzUsuń
  41. O rany ależ tłumy! Ale jak tu się nie zapisać, skoro można takie cudo dostać!

    Więc dopisuję się i ja!!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie sposób ominąć takiej wspaniałej okazji wzbogacenia się o frywolitki Twojego autorstwa :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam fiolet i biżuterię zapisuję sie

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję roczku i życzę wielu kolejnych tak twórczych, jak do tej pory :)

    OdpowiedzUsuń
  45. I jak wiele pracy ..... Mam nadzieję, że dobry dzień ...... rocznicy Dla mnie, uwielbiam jasne kolory ...

    Me gustan muchos sus trabajos..... Espero tenga un lindo día de aniversario...... A mi, me encantan los colores alegres...

    OdpowiedzUsuń
  46. Ojoj - jakie cudeńka. Zapisuję się oczywiście :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja też zapisuję się na te cudeńka :-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Wszystkiego najlepszego z okazji Roczku ;)

    Z przyjemnością ustawię się po Twoje cukierasy:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja też się zapisuję, od dłuższego czasu fascynują mnie te srebrne-prawie-drucikowe frywolitki :))

    OdpowiedzUsuń
  50. śliczne :)
    i ja się ustawię

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczności...i jak tu sie nie ustawić w kolejce;)
    julka.julia1985@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Wooow! Zapisuję sie na te cudeńka!
    Pozdrawiam serdecznie :-)
    ustinika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Komplet prześliczny, taki klasyczny - nie wybaczę sobie jeśli nie spróbuję szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  54. przepiękne! ja też chcę spróbować szczęścia... koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  55. Jestem zachwycona frywolitkami w Twoim wykonaniu i będę wniebowzięta jeśli to do mnie uśmiechnie się szczęście:)))
    Najlepsze życzenia z okazji rocznicy blogowania- też zakładałam bloga na początku maja tylko jakieś dwa lata temu:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ustawiam się w kolejce :)
    http://candies-dla-ciebie.blogspot.com/2011/04/urodzinowe-candy-u-nami.html

    OdpowiedzUsuń
  57. Lovely, will definitely like to try my luck

    OdpowiedzUsuń
  58. Nie może mnie zabraknąć :D
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo oryginalne kolczyki tworzysz. Pewnie, ze sie zapisuje.

    OdpowiedzUsuń
  60. Przeglądam twoje dzieła i dochodzę do wniosku, że każde z nich ma swoją duszę, dlatego będę dumna nosić takie cukierasy- oczywiście jak mi szczęście dopisze

    OdpowiedzUsuń
  61. No, taki łakomy kąsek. Pewnie, ze spróbuję, może wygram.

    OdpowiedzUsuń
  62. Cudne frywolitki wijesz!
    Zapiszę się i ja do Twojego wspaniałego candy! :)
    Dobrze zgaduję, że losowanie odbędzie się 9. maja?
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo podziwiam twoje frywolitki. Chcicałabym mieć taką więc się zapisuję. Pozdrawiam Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  64. I ja się dopisuję do candy:)

    OdpowiedzUsuń
  65. thank you for the drawing of candy with pleasure I will take no part in, and with Easter coming for you! I hope I get lucky)))
    http://worldselena2009.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. niesamowite prace :) dopisuję się do zabawy. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  67. ojej, takie cuudaaa, chętnie i ja! :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Super pomysł! Zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  69. Fantastyczny pomysł.zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  70. Losowanie w moje imieniny... Może to mi przyniesie szczęście... Cudnie by było :)

    OdpowiedzUsuń
  71. to już prawie rok, nie źle. Mi jeszcze trochę brakuje. Zapisuje się, gdyż bardzo mi się Twoje prace podobają. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  72. 78 to dobry numer ,piszę się i ja

    OdpowiedzUsuń
  73. Ja tez sie zapisuję , biżuteria piekna i te kolory!
    http://zmierzchluny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Piękną biżuterię tworzysz, ja też się zapisuję http://kgosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Śliczności. Ja się również ustawiam w kolejce :) desire-art@wp.pl http://desire-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Piękne... Frywolitki to dla mnie czarna magia...

    OdpowiedzUsuń
  77. łał! Piękne frywoitkowe kolczyki!

    OdpowiedzUsuń
  78. Zapisuję się i ja:)
    Aż mi ślinka leci takie słodkści:)

    OdpowiedzUsuń
  79. a może się uda, kto wie :)

    www.zaczarowaneszydelko.ofu.pl

    OdpowiedzUsuń
  80. ja też się zapisuję...bardzo mi się podobają Twoje koroneczki...udostępniam n profilku...

    OdpowiedzUsuń
  81. Takich cudności to ja jeszcze nie widziałam !! Staje do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Bardzo lubie Swarowskiego, do tego w takiej oprawie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  83. Piękne są Twoje frywolitki, to ja się też zgłaszam

    http://nitkinikitki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Zapisuję się i ja!

    Banner w bocznej szpalcie bloga:
    www.warcianka.blox.pl

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  85. Cudowności, staję do kolejki

    OdpowiedzUsuń
  86. O matko!!! Nie dość,że swarki!!! To jeszcze i frywolitka! No po prostu zestawienie bombastyczne!!! Uwielbiam! Ba! Kocham i jedno i drugie!!!!!!!! A zarówno jednych,że nie wspomnę o drugich-frywolitkach-mam maleńko... A uwielbiam!!!:)

    Wiec ustawiam się w kolejce i czekam czekam niecierpliwie do maja:D

    Pozdrawiam Joaś
    http://joasiunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. z przyjemnością i ja spróbuję :)i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  88. W takim razie umieszczam link na FB i ustawiam się w ogonku do losowania :) Pozdrawiam, meisje00@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  89. to i ja sie po takie pieknosci ustawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  90. muszę spróbować szczęścia:))

    OdpowiedzUsuń
  91. No, no... Trochę się naszukałam do kiedy Twoje candy, ale znalazłam i cieszę się, że jeszcze mogę się zapisać :-)

    OdpowiedzUsuń
  92. Będę jako 101 na liście =}
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  93. Ustawiam się w dłuugiej kolejce. Biżu piękne, zwiewne i świecące. Tak, jak lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  94. Piękne prace, bardzo chętnie zapiszę się na Candy! Gratuluję konsekwencji w blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  95. Liked the decorations and the color purple!
    I will be glad to participate in this candy!
    http://olgashalik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  96. och i ach ;) jakie piękności ;) chętnie ustawie się w kolejce ;):)

    OdpowiedzUsuń
  97. To i ja się ustawię :)


    Bloga nie mam, ale zostawię link pod jednym z dzisiejszych zdjęć na www.photoblog.pl/bizutki
    Mój mail kajojcia82@o2.pl

    P.S. Zapraszam też na moje CANDY http://www.garnek.pl/jan07/14452257/moje-isze-candy-na-dzien-matki

    Serdecznie pozdrawiam
    Karolcia

    OdpowiedzUsuń
  98. ale długa lista chętnych:/
    a co też spróbuje i ustawie się grzecznie na jej końcu:)

    OdpowiedzUsuń
  99. I ja również chciałabym się dopisać do listy. To co robisz jest po prostu piękne:-)

    Zapraszam również do mnie:
    www.wiosennenatchnienia.blogspot.com

    Ciepło pozdrawiam, Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  100. I ja również się zapisuję. Przepiękne rzeczy, może z okazji zbliżających się urodzin poszczęści mi się choć trochę ;)
    scarabae@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  101. Jestem fanką Twojej biżuterii, więc z przyjemnością się zapisuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  102. piękności!
    ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  103. ja też poszukam szczęścia ... :)
    pozdrawiam alusiek7@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  104. oh, tak bardzo chciałabym wygrać te cuda..

    mój mail: kasia433(małpa)onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  105. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  106. Uwielbiam frywolitki i jak każdy łasuch uwielbiam słodkości, więc z wielką radością zapisuje się na twoje przecudnej urody Candy. Może dopisze mi szczęście :)
    Rusałka (rusalkowo@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  107. Biżuteria śliczna, zapiszę się więc i ja .
    Zapraszam do mnie na moją rozdawajkę;-)

    OdpowiedzUsuń
  108. Z przyjemnością dołączę do zabawy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  109. Po takie cudeńka to grzechem byłoby się nie ustawić w koelejce:)) http://robotkowetoiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  110. Licząc na łut szczęścia ustawiam się w kolejce! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  111. jestem gotowa przyjąć Twoje cudeńka i UŻYWAĆ w szczególnych okolicznościach :)))
    pozdrawiam

    http://issolaaaa.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  112. Ja będę miała chociaż odrobinę szczęścia to wygram,takie cudeńka.Pozdrawiam mari ttp://mari-sweetcarrot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  113. Taka długa kolejka, ale skuszę się i czekam:)
    Ps.Zapraszam również na moją rocznicę.

    OdpowiedzUsuń
  114. Jestem 130. Ciekawe, czy mam jakieś szanse ;))

    OdpowiedzUsuń
  115. Jeszcze i ja się zapisuję bo piękną biżuterię robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  116. Na takie piękności aż grzech się nie zapisać! :D
    Więc też grzecznie stoję w kolejeczce :D :D

    OdpowiedzUsuń
  117. Jestem chętna do robienia za żywą reklamę tych cudowności

    OdpowiedzUsuń
  118. piękna biżuteria....
    zapisuję się z ogromną ochotą :)

    pozdrawiam
    KKa_MMa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  119. ah rozmarzylam sie :) oczywiscie biore udzial :))
    marysiasmile@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  120. Na takie slicznosci zapisuje sie z wielka ochota :)

    OdpowiedzUsuń
  121. Z wielką chęcią zapisuję się w ogromną kolejkę!!! Biżuteria cudowna :))).

    OdpowiedzUsuń
  122. To i ja się zapisuję i szczęścia próbuję:)
    Pozdrawiam Anulka
    http://robotkianulki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  123. Jeszcze spróbuję i ustawię się prawie na końcu, bo słodkości śliczne!
    Gratuluje rocznicy i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  124. Ja chcę co najmniej baaardzo!

    OdpowiedzUsuń
  125. Beautiful!
    Please, count me in
    http://katakliptiko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  126. Wszystko co lubię:-)
    Uwielbiam kolczyki (a zwłaszcza ze Swarkami)i uwielbiam candy i wszelkie wymianki. Dlatego ustawiam się w kolejeczce i czekam z niecierpliwością na wyniki, licząc na odrobinę szczęścia :-)
    Pozdrawiam
    mikimat2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  127. Ach i zapomniałam dodać, że zapraszam na candy do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  128. Śliczności,też ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam Edyta.
    eda77@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  129. Jeszcze jaaa!!!

    nurrgula (at) gmail (dot) com

    OdpowiedzUsuń
  130. AAAA! Śliczności!!!!
    Ja też! Ja też się piszę! :)

    http://ruda-wiewiora.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  131. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  132. jeśli jeszcze można to też się zapisuję :)
    http://twory-dory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń