niedziela, 28 sierpnia 2011

Złota rybka (Gold fish)

Z okazji tej samej wymianki co w poprzednim poście postanowiłam zrobić frywolitkową rybę. Nawet mi się nieźle udała, więc rozpisałam schemat na jej wykonanie. Nie jest trudna, ale trzeba każdy rząd zaczynać nową nitką co jest uciążliwe. Można też robić jedną nitką jak się umie split chain:) Do jej wykonania użyłam ulubionych Kirlangic i złotej Rexana oraz koralika 4mm. Wszystkie pikotki są łączące, więc zrobiłam je najkrótsze możliwe-dzięki temu rybka jest sztywna. Mam nadzieję, że komuś się spodoba i wykorzysta schemat. Na pasku bocznym jest pdf do pobrania.

Because of the occasion of forum swap, I decided to do tatted fish. I prepared schema of my design. It is not difficult, but I need every row to start with a new thread, which is quite annoying. You can also make it with one thread if you know a split chain:) I used my favourite Altin Basak Kirlangic and the golden Hedva Rexana and 4mm bead. All picots are as short as possible, so that fish is rigid. I hope somebody will try my pattern. There is also pdf version on the side bar.




11 komentarzy:

  1. Śliczna rybka, szczególnie niebiesko-złota wersja mi się podoba! Dzięki za schemat, z chęcią go wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. rybka świetna!!!
    dziekuję za schemcik:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna rybka:) Jak się można domyślić lubię wszystkie motywy nawiązujące do rybek, więc ze schematu chętnie skorzystam:) A - jeśli można spytać - w czym tworzysz tak czytelne schematy frywolitkowe? Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. :)
    Schematy rysuję w InkScape, darmowy program do grafiki wektorowej.

    OdpowiedzUsuń
  5. What a pretty design, nami! I like it a lot - not sure when I'll have time to try it, but I will tell my tatting friends about it. It is very nice!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, świetna - chętnie wypróbuję schemat, dzięki wielkie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Yes, I will try it! With split chains! It looks like you used a metallic thread for the gold part in one fish. I think that would help keep it more rigid. Thank you!

    OdpowiedzUsuń
  8. The goldfish looks cute and I like it. I have put it on my to tat list. Thank you for sharing the pattern.
    ~umintsuru~

    OdpowiedzUsuń