środa, 10 sierpnia 2011

Wywiad dla Beads-Perles w wersji polskiej:)

Nie chcąc ignorować moich polskich czytelników publikuję wywiad z bloga Beads Perles po polsku:) 

Mogłabyś podać nam swoje imię?
Mam na imię Agnieszka.  Moim pseudonimem jest Nami, co znaczy po japońsku "fala".
 
Ile masz lat?
28
 
Gdzie się urodziłaś?
Jestem z Polski.
 
Gdzie teraz mieszkasz?
Mieszkam w Poznaniu w Polsce.
 
Kiedy zaczęła się Twoja przygoda z tworzeniem biżuterii?
Zaczęłam tworzyć biżuterię 3 lata temu. Ale lata wcześniej próbowałam już innych rodzajów rękodzieła, jak szydełko, druty.
 
Jak to się zaczęło?
Jak daleko sięgam pamięcią malowałam i rysowałam, także projektowałam modę. Zawsze marzyłam o tworzeniu własnej biżuterii, ale przez długi czas nie było w Polsce sklepów z materiałami jubilerskimi. Dziewięć lat temu usłyszałam o frywolitce i postanowiłam nauczyć się frywolitkować. Znalazłam w internecie kursy ze zdjęciami od tego czasu cały czas robię frywolitki. Pewnego razu pokazałam moje serwetki koleżance, a ona stwierdziła, że frywolitki świetnie by wyglądały jako biżuteria. No i teraz głównym działem mojej twórczości jest biżuteria frywolitkowa.
 
Jacy artyści najbardziej Cię inspirują?
Nie mam jakiś konkretnych osób, które szczególnie podziwiam. Jest bardzo dużo artystów, których działania obserwuję i ciągle znajduję nowych.

Jak dużo czasu poświęcasz na swoje hobby?
Jeśli tylko czas na to pozwala to spędzam nad nim całe dnie:) Każdy wieczór poświęcam frywolitkowaniu lub innym rodzajom rękodzieła.
 
Czy jest to coś więcej niż hobby? Czy to Twoja praca?
To jest tylko hobby.

Jakie inne masz hobby?
Uwielbiam czytać książki i słuchać muzyki. Lubię rysować i malować, a także interesuję się sztuką.

Co jeszcze możesz o sobie powiedzieć?
Większość osób, które poznaję jest bardzo zdziwiona, że jestem naukowcem-matematykiem:) Ja jednak nie widzę tu żadnej sprzeczności w byciu jednocześnie umysłem ścisłym i artystyczną duszą.

4 komentarze: