piątek, 9 listopada 2018

Schemat frywolitkowych kolczyków (Tatting earrings pattern)

Pamiętacie kolczyki liście albo taką wersję? To jeden z ulubionych moich wzorów kolczyków, co pewnie widać, bo powtarzałam go w wielu wersjach:) Teraz opracowałam tutorial krok po kroku jak wykonać takie kolczyki. Jeśli chcesz zrobić sobie kolczyki liście z mojego wzoru tutorial dostępny jest na etsy. Tym razem nie udostępniam wzoru za darmo, za to pdf zawiera wiele zdjęć i dokładny opis, no i oczywiście schemat. Kolczyki są dość łatwe do wykonania, wystarczy umiejętność pracy jednym czółenkiem:)



Jeśli chcesz upolować ten tutorial lub inne frywolitkowe rzeczy ze żniżką-zaglądaj do mnie na etsy. Już niedługo Black Friday i Cyber Monday:) U mnie też będą wyprzedaże.

1 komentarz:

  1. Zaszczycona możliwością testowania wzoru (za co bardzo dziękuję :)) stwierdzam, że tutorial przygotowany jest bardzo rzetelnie - jest czytelny, ma zarówno graficzny schemat, jak i opis tekstowy wzbogacony zdjęciami krok po kroku. Osoba początkująca bez problemu sobie z tym poradzi!
    Polecam!

    OdpowiedzUsuń