poniedziałek, 16 kwietnia 2018

Inspiracja wiosna cz.2 (Inspiration spring part two)

Druga z konkursowych prac powstała trochę przez przypadek i na ostatnią chwilę:) Przeglądając pasujące kolorystycznie nici natknęłam się na kawałek długiej koronki, którą zrobiłam już dawno temu z myślą o brzegu firanki. Firanka mi nie wyszła, bo nitka się skończyła i producent przestał je produkować. Koronka więc czekała na jakiś pomysł. I doczekała się:) Dorobiłam do niej kwiatek, który zamiast przyszyć na stałe, przyczepiłam zapięciem broszkowym (może więc stanowić osobną ozdobę) i zrobiłam zawiązywany na wstążkę chocker.





Tak wyglądał proces tworzenia:


A to tył naszyjnika i broszki:


Na koniec prośba o lajki na facebooku:)

7 komentarzy:

  1. Piękny i pomysłowy choker i broszka jak ktoś chce 😉 Trzymam kciuki! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny! Pomysł z odpinaną ozdobą też fajny, można sobie modyfikować miejsce kwiatka - lubię takie rozwiązania pozwalające dopasowywać sobie do humoru i potrzeby :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne, też kiedyś robiłam pierścionki frywolitkowe i wbrew pozorom są wytrzymałe, niektóre mam do tej pory :-)

    เกมส์สล็อต
    Gclub

    OdpowiedzUsuń
  4. I too love this look and you work its great🌹💟🌹

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ozdoba. Podoba mi się ten zestaw kolorów. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń