sobota, 16 września 2017

Inspiracja Meksyk (Inspiration Mexico)

Prezentuję kolejne prace na konkurs Kalendarz Royal Stone. Tym razem wykonałam dwie rzeczy naszyjnik oraz broszkę. Obie ozdoby miały być inspirowane Meksykiem, a konkretnie kaktusami. Zaczęłam tworzyć opuncję z nitki techniką frywolitkową. Jednak po wykonaniu około dziesiątego członu tego kaktusa przestał przypominać kłującego sukulenta, a bardziej jakieś pnącze. Po dodaniu kwiatków wszelkie podobieństwo do opuncji znikło i naszyjnik przestał przypominać Meksyk:) Mimo wszystko postanowiłam wysłać go na konkurs, w końcu zainspirował mnie Meksyk. Jednak aby wykorzystać motyw kaktusa, który bardzo lubię, wyszyłam broszkę koralikami.











Jak zwykle proszę o polubienie zdjęć moich prac na facebooku: naszyjnik i broszka.

6 komentarzy:

  1. The necklace is beautiful !!! And it Does resemble a cactus, at least after you mentioned it :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pnącze czy kaktus - i tak naszyjnik jest cudowny, delikatny.. I te kwiatuszki mikro! :)
    Broszka też wyszła fajna - i zdecydowanie jest kaktusem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh how beautiful this necklace is and the cactus is gorgeous well done beautiful works!

    OdpowiedzUsuń
  4. Very, very beautiful necklace!!!! :)

    OdpowiedzUsuń