wtorek, 9 lipca 2013

Fioletowe bolerko (Violet shrug)

Oto bolerko z krótkim rękawkiem z Sandry Extra-Szydełkowe trendy 3/12 model 25. Pierwszy w historii mojego dziergania model, który wykonałam dokładnie zgodnie z opisem z gazetki. Jak miło się robiło nic nie prując i nie przeliczając:) Do tego znakomita włóczka bawełniana Drops Muskat. Żeby nie było tak prosto to drugie tyle wysiłku kosztowało mnie wykonanie guzików. Idealnie przypasował mi kolor koralików, dlatego koniecznie musiałam obdziergać nimi guziki. Niezbyt wprawna ze mnie "beaderka", więc się namęczyłam, a na dodatek zabrakło koralików i czekałam na dostawę, żeby zakończyć ten projekt.






P.S.: Chodzą słuchy, że czytnik googla przestaje działać. Zapraszam, więc moich dotychczasowych obserwatorów oraz innych chętnych do polubienia mnie na fejsbuku, deviantarcie lub najnowszej mojej aktywności, czyli pintereście. Swoją drogą jak ktoś jeszcze nie zna pinterest.com to niech szybko nadrobi zaległości;) zwłaszcza z kategorii diy and craft.

7 komentarzy:

  1. Wspaniałe bolerko :-) Guziki wspaniałe.
    Ślicznie w nim wyglądasz.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak pocisnęłaś z tymi guziczkami:)Fajna całosć!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny ciuszek!
    Pozdrawiam. Lafemka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne bolerko :) Bardzo ładny wybrałaś kolor (jeden z moich ulubionych) a guziczki to prawdziwy majstersztyk! Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hah, that's fashionable. What a clever blogger!

    my page danon jewellery israel

    OdpowiedzUsuń