piątek, 15 października 2010

Niebieskie drzewka (Blue trees)

Ależ mi się ostatnio czas skurczył. Ciągle jest coś do zrobienia. Dzisiaj cały dzień wymyślałam zadania na ćwiczenia dla studentów. Ciężka praca.
W zeszły weekend zrobiłam kolejną wersję znanych już drzewek:)




Pomyślałam sobie, że mogłabym zrobić kursik wykonania takich kolczyków, bo w sumie łatwo je zrobić i nawet początkujący dadzą radę. A może wystarczy sam schemat? Co o tym myślicie? Jak będą chętni to znajdę trochę czasu na porobienie fotek i opis procesu twórczego:)

I'm thinking about doing a short course how to do such earrings. They are easy and nice to tat. Or maybe just the same pattern? What do you think? If you wanted, I would make pictures and a description of the creative process:)

11 komentarzy:

  1. Dla początkujących to niezwykle cenne. Sama jak zaczynałam szukałam takich pomocnych szkółek. Twoje dzieła są wyjątkowe, jakich nici używasz do frywolitek?

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne drzewka! Zgrałyśmy się z kuleczkami iolitu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. oh jakie piękne!
    jestem jak najbardziej za kursem dla początkujących!! bardzo bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  4. ka też bym byłą chętna na ewentualny kursik;) pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zawsze śliczności!!! pięknie Ci wychodzą kolczyczki- pięknie! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Z wielką chęcią skorzystam ze schematu, bo kolczyki są piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają jak drzewka zimowe, oszronione. Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna jest Twoja frywolitkowa biżuteria, delikatna i taka elegancka :)
    Nami bardzo dziękuję za wyróżnienie, jest mi niezwykle miło :)

    OdpowiedzUsuń